Що таке D5.ЕДО
Документообіг на платформі D5 — це професійний інструмент забезпечення зовнішнього обміну юридично значущими документами між контрагентами.
Це можуть бути будь-які документи компанії чи ФОП, що використовуються у процесі господарської діяльності.
На сьогодні цей інструментарій є публічним і дає змогу всім охочим користуватися функціоналом зовнішнього документообігу.
D5.ЕДО — це документообіг, звітність і сховище, які працюють як єдина система.
Зовнішній документообіг і звітність
D5.ЕДО дає змогу надавати податкову звітність до державних органів і виконувати функції реєстрації та отримання податкових накладних у державному реєстрі.
Цей сервіс забезпечує подання регламентованих звітів безпосередньо з облікової системи.
Внутрішній документообіг
Крім потреб зовнішніх відносин бізнесу, наш модуль ЕДО забезпечує внутрішній документообіг між підрозділами компанії,фахівцями і гарантує надійне зберігання всіх документів створених у процесі діяльності підприємства чи ФОП.
Інтеграція з D5.ERP
Головною відмінністю D5.ЕДО є вже існуюча інтеграція з обліковою системою D5.ERP. Таким чином, кожна компанія чи ФОП має можливість організувати облік із метою керівництва підприємством і одночасно побудувати зручну систему для обміну документами на одній платформі.
Важливим фактором також є постійне зберігання документів у системі на випадок перевірок, контролю періодів діяльності тощо.
Гнучкі можливості
Кожна компанія має можливість обрати для себе необхідний набір функцій на підставі актуального прайсу чи отримати 100% функцій за умови використання документообігу у складі D5.ERP
D5.ЕДО — це документообіг, звітність і сховище, які працюють як єдина система.
Можливості D5.ЕДО
Обмін документами
Створення, підпис, надсилання, відхилення документів
Контроль статусів підпису (підписано, очікує, відхилено)
Автоматичні повідомлення контрагентам про зміну статусу
Імпорт документів із M.E.Doc, FREDO, Вчасно, 1С/BAS
Податкові накладні
Завантаження вихідних і вхідних ПН із бухгалтерії
Автоматичне підписання КЕП і реєстрація в податковій
Отримання квитанцій №1 і №2 безпосередньо у D5
Контроль статусів документів у реальному часі
Регламентовані звіти
Формування звітів (у т.ч. 4ДФ, ЄСВ, ПДВ)
Автоматична перевірка перед поданням
Надсилання до податкової з підтвердженням квитанції
Зберігання усіх звітів із підписами в захищеному архіві
Фільтри та пошук
Понад 30 фільтрів для зручного сортування документів: за контрагентом, сумою, датою, підписом, статусом тощо
Миттєвий пошук за назвою, ЄДРПОУ, ІПН, типом документа
Система автоматичних тегів і групування документів за типом або періодом
Попередній перегляд документів без завантаження файлу
Тарифи D5
Базовий
Для зберігання е-документів
Необмежено
- Підписання Документів
- Кількість та строк зберігання документів
- Створення та обмін документами
- Подача звітності до державних органів
- Вхідні/вихідні податкові накладні
- Кількість Користувачів5
- Кількість Юросіб1
- Кількість Модулів1
Безкоштовно
з ПДВГостьовий доступ для підписання та необмеженого зберігання документів
Економ
Для малого бізнесу та стартапів
Необмежено
- Підписання Документів
- Кількість та строк зберігання документів
- Створення та обмін документами
- Подача звітності до державних органів
- Вхідні/вихідні податкові накладні
- Кількість Користувачів
- Кількість Юросіб1
- Кількість Модулів1
₴ 6,00 за документ
з ПДВОптимальне рішення для малого та середнього бізнесу
Бізнес
Для компаній, що подають е-звітність до державних органів
Необмежено
- Підписання Документів
- Кількість та строк зберігання документів
- Створення та обмін документами
- Подача звітності до державних органів
- Вхідні/вихідні податкові накладні
- Кількість Користувачів
- Кількість Юросіб1
- Кількість Модулів4
₴ 7200/рік
з ПДВПропонуємо компаніям що подають е-звітність до державних органів