D5

Компанія D5 оголошує пошук партнерів

для реалізації амбітних проєктів із діджиталізації бізнесу!Разом ми завжди сильніші ніж наодинці!
Приєднуйтеся!

Шановні власники, керівники та фахівці з діджиталізації!

Хочемо звернути вашу увагу на новий український продукт для побудови електронного документообігу, який має декілька суттєвих переваг на ринку ЕДО України.

Передусім наша пропозиція зацікавить ті підприємства, які мають велику кількість споживачів чи контрагентів, що пов’язано з періодичною потребою відправки та підписання великої кількості документів. Це можуть бути рахунки, акти, накладні, договори тощо. Співпрацюючи з нами, ви отримуєте:

безкоштовне використання публічного сервісу D5.ЕДО для обміну юридично значущими документами з вашими покупцями/постачальниками;
безкоштовне зберігання документів на платформі D5 у необмежених обсягах;
інтеграцію з вашими сервісами, які виконують функції генерації, відправки та зберігання документів.

Звісно, ми розуміємо й потреби ваших контрагентів у комфортному веденні бізнесу з вашою компанією. Тому, у разі партнерства, ми забезпечимо ваших покупців/постачальників такими можливостями:

безкоштовно отримувати, підписувати та повертати надіслані вашою компанією документи (без використання додаткових програм чи сервісів);
безкоштовно зберігати весь документообіг вашого бізнесу;
1 рік бонусного, безлімітного використання функцій документообігу модулю D5.ЕДО для співпраці з будь-якими іншими підприємствами, установами чи ФОП.

Від Партнера ми очікуємо активний обмін документами з не менш як 3 000 контрагентів щокварталу. 

Що ще важливого отримує наш Партнер у співробітництві з нами?

Найбільш важливим фактором для виробничих підприємств-Партнерів є можливість почати використовувати сучасну, надійну платформу D5 для власних потреб діджиталізації.

Сервіс документообігу є одним із модульних рішень, яке реалізовано на цій платформі. Безпосередньо для електронного документообігу база надає такі переваги:

базування на цій платформі дало змогу ЕДО отримати зручні інструменти для опрацювання великих масивів документів;
імпорт документів M.E.Doc, FREDO, Вчасно, 1С/BAS для створення корпоративного архіву ЮЗД і його надійного зберігання;
довготривале зберігання у хмарних сховищах великої кількості документів;
можливість використання вже інтегрованої з документообігом облікової системи D5.ERP.

Але, якщо вас цікавить дещо більше ніж документообіг у корпоративному керівництві, ми пропонуємо ознайомитися з такою інформацією.

Окрім усіх готових рішень, на платформі D5 у найближчому майбутньому для Партнерів буде розгорнута можливість створювати власні модулі чи модернізувати існуючі рішення та впроваджувати все це на підприємствах.

Це можуть бути облікові системи, системи керівництва бізнес-процесами, діджиталізація HR тощо. 

Якщо вас окрім документообігу зацікавить і ця можливість, надішліть нам свої контакти і відповідальна особа зв'яжеться з вами для знайомства і початку перемовин. Чекаємо на вас!